Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@flowerroom55.nl . We zoeken samen naar een oplossing. Leidt dit niet tot een oplossing , dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via http://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te via het ODR-platform van Europese Commissie .Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer nuw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wij attenderen u er nog op dat wij geen klachten aan kunnen nemen op verkleuring van onze kunstbloemen en kunstplanten. Wij wijzen er altijd op zet kunstbloemen en kunstplanten nooit in het directe zonlicht, om op den duur verkleuring te voorkomen.